torstai 30. toukokuuta 2013

Tired

Hemmetti viimeset puristuksen ennen koulunloppua tehty, kaksi päivää niin se on sitten siinä thats it! VIHDOIN 
Haluan käyttäkää kesällä paljon aikaa tuunaamiseen tilasin muuten tänään niittejä, lisäksi haluan oppia paljon paljon uutta tatuoinneista ,että niiden tekemisestä. Koulussa mulla onkin ollut vähän rennompi viikko kun saimme lomaa ''toukotöiden'' vuoksi. Piti siis väsätä vuoden lopuksi itselle mieluisa työ ja esitellä se ns. päättötyönä opettajille sekä muille oppilaille. Tuunasin vanhan pinnatuolin. Ensin liimasin tuolin saumat kiinni,hioin,maalasin alusmaalin ja aloitin lopullisen kuvan tekemisen. Projekti oli pitkä mutta olen ihan tyytyväinen tulokseen. Kuva on maalattu öljyväreillä muistakaahan heittää pintaan lakka päälle niin esim, tuoli kestää käyttöä. Ole varovainen pinnan kanssa! Vaikka maali näyttäisi päältä kuivalta se on 100 varmasti sisältä märkä lopullinen kuivuminen kestää jopa viikon.


Ainiin ja olihan mulla mun kuviksenkin päättötyä nimittäin tässä. Ajattelin päällystää kankaanpalalla myös toisen maalaamani tuolin jossa on jo ennestään ''pehmuste'' istuinosassa. Vedän istuimesta ruuvit auki ja niittaan palan vanhan pohjan päälle. 
Vinkki: Heitä kankaaseen viellä kerros kangas sprayta, itse olen tyyliin käyttänyt kenkien vedenkestoainetta jota myydään ihan anttilassa kenkäosastolla. Niin tuoli kestää pidempään.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti